Yönetim ve Organizasyon Bölümü Kalite Politikası:
Yönetim ve Organizasyon Bölümü olarak kalite politikamız; üniversitemizin stratejik hedefleri ve kalite güvencesi sistemiyle bütünleşik bir biçimde, sürekli iyileştirme, paydaş katılımı ve şeffaflık ilkeleri doğrultusunda yürütülmektedir.
Bu kapsamda bölümümüz;
-
Eğitim-Öğretim Süreçlerinde Kaliteyi Artırmayı,
-
Öğrenci merkezli, katılımcı ve kapsayıcı öğretim yöntemleriyle yetkin, etik değerlere bağlı, girişimci ve yenilikçi bireyler yetiştirmeyi,
-
Müfredatları iş gücü piyasası, paydaş beklentileri ve dijital dönüşüm ile uyumlu biçimde sürekli güncellemeyi,
-
Öğrenci başarılarını, memnuniyetlerini ve mezun izleme sistemlerini kalite göstergeleri olarak değerlendirmeyi,
-
-
Araştırma ve Bilimsel Faaliyetlerde Mükemmeliyeti Hedeflemeyi,
-
Ulusal ve uluslararası düzeyde nitelikli akademik üretimi teşvik etmeyi,
-
Disiplinlerarası iş birliklerini ve uygulamalı araştırmaları desteklemeyi,
-
Bilimsel etik ilkeleri gözeten bir araştırma kültürünü yaygınlaştırmayı,
-
-
Toplumsal Katkı ve Sektör İş Birliğini Güçlendirmeyi,
-
Bölgesel kalkınmaya, sürdürülebilirliğe ve toplumsal gelişime katkı sağlayan faaliyetleri artırmayı,
-
Kamu, özel sektör ve sivil toplum kuruluşlarıyla çok paydaşlı iş birlikleri kurmayı,
-
Mezunların sektörel başarılarını ve toplumsal etkiyi kalite çıktısı olarak değerlendirmeyi,
-
-
Kalite Güvence Sistemini Sürdürülebilir Hale Getirmeyi,
-
İç ve dış değerlendirme mekanizmalarıyla kaliteyi düzenli izlemeyi ve iyileştirmeyi,
-
Akademik ve idari personelin sürekli gelişimini desteklemeyi,
-
ISO 9001:2015 kalite yönetim sistemi standartları ve YÖKAK rehberliğine uygun belgelemeyi ve süreç yönetimini uygulamayı, taahhüt eder.
-
Yönetim ve Organizasyon Bölümü olarak kalite politikamız, iç paydaşlarımızın katılımı ve dış paydaşlarımızın geri bildirimleriyle periyodik olarak gözden geçirilir ve sürekli gelişim anlayışıyla revize edilir.